Tjoheeeej

Idag fick Jeppe nycklarna till sin nya fina lägenhet! Gratta honom ni som har hans nummer/facebook/msn vad som. Han är glad och jag är glad för hans skull ooooh det ska bli jättekul att få titta på den imorgon och äntligen få se den live. Har nämligen bara sett den på bild så imorgon ska vi upp lite tidigare för att åka förbi och titta på den innan han börjar jobba och jag börjar praktiken. Ska bli riktigt roligt! Har även slagit in ännu en liten inflyttningspresent till honom som jag tror kan komma till användning ibland!

Tycker ni inte att herrn borde börja skriva lite mer här i bloggen? Kommentera det här inlägget nu allihopa och tvinga honom att bli mer aktiv så ni slipper läsa min skit hela tiden!!!!

Föressten så lär jag väl bryta mitt lilla löfte om att inte köpa några mer skor/kläder denna månad. Dom har nämligen rea på belle shoes fick jag höra av min kära mamma. 100 kr för ALLA skor i hela butiken. Sorry säger jag till mig själv, men imorgon får nog 2 par skor följa med mig hem...

Nu ligger jag i soffan, väntar på att Ashberg ska börja och hoppas på att min älskling ska dyka upp snart och hålla mig sällskap.

Ha en fortsatt bra kväll allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0