Snö + sol

Sitter och dricker en kopp kaffe och tittar ut genom fönstret på det förmodligen finaste vädret som finns. Snö och sol samtidigt. Tycker verkligen att det är jättefint med snö och inget går ju upp emot en solig dag, eller hur? Tillsammans blir det liksom... Perfekt!

För övrigt så har jag hittat en studentklänning som jag ska köpa på fredag, studentmössan är beställd och kommer i slutet av april tror jag. Men ska jag vara ärlig så vet jag inte om jag ser fram emot det speciellt mycket. Självklart ska det bli skönt att ÄNTLIGEN slippa gymnasiet för gott (jag som har gått om ett år borde väl hurra ÄNNU MER?) men samtidigt undrar man ju vad som kommer att hända sen. Jag har ingen vidare lust att gå runt ett år arbetslös. På något sätt tänker jag lösa det i alla fall, har sökt en hel del jobb nu i vinter men fått avslag överallt. Ska fortsätta fram till sommaren, går det inte så hoppar jag på någon kurs av nåt slag och pluggar något som intresserar mig. Något måste man ju göra, får panik annars.

Skulle gärna vilja plugga utomlands, men det är pengarna som stoppar och får en att tveka. Den kursen jag vill gå kommer sammanlagt att gå på mellan 100 - 150 000 kr... Men men, får väl se hur det blir med allt.

Det löser sig. Det gör det faktiskt alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0