Försov mig!

Eller ja, jag vet inte om man vågar säga så men... Missade bussen imorse helt enkelt! Kom väl en... Jaa... 2 timmar försent eller något. Inte den bästa starten på morgonen direkt med ett jobbigt samtal som drog ut på tiden. Men det löste sig senare under dagen. 

Slutade runt tjugo i fem, gick till ica och handlade lite mat och grejjer. Vidare till H&M som jag egentligen bara skulle "gå egenom" men råkade lägga ögona på en jättefin tröja som det var rea på. Vips så försvann en hundring till från kontot, men det kändes värt. 

Har nu suttit och plussat ihop alla kvitton och betalningar för denna månad och kommit fram till att jag om någon vecka när min telefonräkning kommer kommer att vara.... Fattig. Men men, har köpt mestadels nödvändiga saker till lägenheten och så så jag tycker det kan vara värt att vara fattig i två veckor!

Förresten! Min blöja, Jenny fyller ju 20 år på måndag! <3 Henne har jag också varit och handlat present till som jag hoppas hon kommer att gilla. Jag gillade skiten skarpt iaf! ;)  

För övrigt så är det sista veckan nu som jag har praktik. Detta innebär alltså att skolan börjar igen nästa måndag! Herregud, 10 veckor har gått fort! Sen blir det en jävla massa plugg kan jag lova...


  

Kommentarer
Postat av: Sandie Korscheck

hej kattunge, hur är det? :D

2010-02-14 @ 10:02:03
URL: http://sandielover.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0