Söndagsmyyyyyys

Tittat på film hela dagen, legat i sängen, legat i soffan, myst, tagit det lugnt, käkat kebab. Det var nog allt.

Väntar på sista avsnittet av "Mannen under trappan". Tycker inte att det är någon höjdar-serie direkt men som vanligt när jag börjar glo på något så kan jag inte sluta. Vill ju veta vad som händer, hur allting slutar. Nyfikenhet på hög nivå. Och för er som har sett det, detta tror jag kommer att hända nu i sista avsnittet:
Pappan kommer att inse att mannen egentligen är han själv. Han är alltså schitzofren (stava?) och har utan vetskap gjort allting som han tror att den här "mannen under trappen" har gjort. Han har ju dom flesta symptomen på psykiskt sjuk, ser konstiga saker som frun inte lägger märke till, beter sig underligt på jobbet osv. Det är vad jag tror. Får väl se om jag har rätt! Det visar sig.

Snart börjar det ;) Hähä, spännande gott folk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA JAG VISSTE'T! JAG HADE RÄTT! :D

2009-10-05 @ 13:34:37
URL: http://popcornluktarbio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0