Mitt första blogginlägg

Igenterligen så förstår jag mig inte alls på varför man skulle vilja lägga ut sin a tankar och funderingar i en blogg, men det är väll för att få ut det man har i huvudet och föreviga det på nått sätt.
Min kära flikvänn AKA Becka som så tapert trotts alla motgångar har skapat den här otroligt fina bloggen. tack rebecka!

Skolan:
Älskling bara du delar up dina bördor och atakerar dom varför sig kommer du klara det, motivation är inget som kommer och går det är något man får söka och i bland klara sig utan, ska man ta över världen så man erövra ett land i taget. ger man sig på hela värden har man bara i princip åtagit sig en uppgift som är omöjlig.

Helgen:
Var ute med rebecka i fredags åt på kina resturang hon såg ut att trivas, det får vi helt klart göra fler gånger stumpan lovar jag.Sen Träffade vi grabbarna på Världens snackade i hopp oss inför sthlm road trippen som skulle påbörgas tidigt dagen efter och nu så här i efterhand en lyckad lördag i sthlm, men kunde klarat mig utan regnet och om rebecka följt med hadde det förgyllt dagen ytterligare, men jag ramlade in iritterad och hungrig hos henne nån gång senare under lördags natten, men hon kramade på mig och gjorde mat till mig så jag blev glad igen nått hon är jävligt bra på, göra mig glad asso inte laga mat ; ).
Söndagen vacknade jag utvilad och spenderade dagen med rebecka framför film och god mat, riktigt skysst jävla söndag!




Inga svärord och välformulerat, Helvete vad bra jag är, ursäkta stavningen och diverse särskrivningar och jag har inte riktigt lärt mig var man ska ha pungt och komma teken, slänger ut dom där jag tycker det ser bra ut, hängde inte med i skolan så bra. lär er av det barn stanna i skolan, skaffa ett job, slå inte tjejer och ha inte oskyddat sex.

Jesper Grenstadius 04-10-09

Rebecka<3



Kommentarer
Postat av: REBECKA

2009-10-05 @ 09:48:51
URL: http://popcornluktarbio.blogg.se/
Postat av: REBECKA

För fan, råkade skicka en tom kommentar och vet inte hur man tar bort den :P



DU, en sak ska du ha jävligt klart för dig. JAG KAN LAGA MAT OM JAG VILL. "Ha inte oskyddat sex" ja det kom ju verkligen från rätt käft ;)



PUSSSSSSSS!

2009-10-05 @ 09:50:21
URL: http://popcornluktatbio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0