Jahaja

Ledig från skolan idag, som alla torsdagar. Har inga lektioner. Rätt skön dag att vara ledig på, precis innan helgen. Även om jag skulle föredra fredagar då helgen blir lite förlängd. Eller måndagar. Men man ska inte klaga, det är bra såhär också! :)

Tycker att det är lite roligt att jag och Jeppe har den här bloggen tillsammans, men det är bara jag som skriver. Han har hittills skrivit ett inlägg. Men det kommer väl antar jag? Ni som läser får hålla utkik efter Jeppes inlägg, han har en tendens att skriva roliga och tänkvärda inlägg faktiskt så det är värt att vänta på.

Jaha, veckan då?
Veckan har varit helt okej hittills. Den har gått lika fort som alla andra veckor. Jag tycker veckorna bara flyger iväg. Helt plötsligt är det fredag och helgen börjar och helt plötsligt är det helg igen. Vad hände med vardagarna egentligen? Tycker att det kändes som igår vi började första skoldagen efter sommarlovet och nu börjar vintern smyga sig på. Då var det fortfarande sommar. Detta är ju både bra och dåligt. Tråkigt med vinter, kallt och mörkt. Men samtidigt lite mysigt med jul osv. Men eftersom tiden går så fort så innebär ju detta även att det snart är sommar igen och då är det studenten som gäller, finally! :)

Helgen då?
Har väl inga direkta spikade planer inför helgen förutom lördagen då. Då blir det släktkalas hemma hos Jeppe som ska firas inför födelsedagen. Hans släkt kommer och firar honom eftersom han fyller år på måndag. Fredag är ingenting planerat. Eller jo, men inget kul. Begravning imorgon klockan 13,00. Det är väl inget man ser fram emot direkt, men samtidigt ett fint sätt att ta farväl. Imorgon blir det ingen skola eftersom begravningen är under dagen och då är det bättre att stanna hemma och förbereda sig mentalt. Begravningar är ju ingen höjdpunkt direkt.

Måste skriva lite till Jeppe. Han tycker att jag oftare uppmärksammar när han gör något dåligt. Därför tänkte jag nu berätta för er saker som faktiskt gör honom till den underbara människa han faktiskt är...
Han kommer ofta hem till mig spontant, även fast han säger att han inte ska komma. Bara för att överasska. Sånt uppskattas enormt. Han ger mig rosor ibland utan anledning. Han har många gånger bjudit mig på mat, kinarestaurang, andra restauranger, mat på olika fik osv. Han håller igång mycket. Tränar varje dag, går upp flera timmar tidigare på morgonen än vad han behöver och springer en mil innan jobbet. Han vill hela tiden visa och berätta hur mycket han tycker om mig osv. Han är helt enkelt världens bästa. Så nu vet ni. Alla gör vi misstag, men det måste vi för att kunna lära oss av det!



Kommentarer
Postat av: JUNO

svar ; men det jag menar är ju att man kan göra det om man har små bröst . Men man kan ju inte lika lätt förminska ens bröst om dom är stora? Jag skulle skriva varför det är bra att ha små eller stora bröst, och jämförde



tack för din kommentar ialf!

2009-10-29 @ 12:36:12
URL: http://jjuno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0