Historia

Jag vet att man inte ska klaga och att man ska försöka intressera sig för saker och ting. Historia borde ju vara intressant, man borde ju intressera sig för det. Jag försöker, men jag tycker verkligen inte att det är ett dugg intressant. Idag var nog den tråkigaste lektionen jag varit på hittils. Usch. Jaja, bara att stå ut. Behöver ju poängen.

Ska fortsätta med att springa runt lite och leta praktikplats nu i veckan på olika ställen. Gick till två idag. Dom ena hade redan en praktikant som skulle vara där i ett år och kunde bara ta emot en. Dom andra skulle höra av dig imorgon om det var aktuellt. Förmodligen var det inte det sa hon, men får hoppas på att dom ringer. Det vore kul.

Nu ska jag hoppa in i en dusch, slänga i en hårinpackning som jag tänkte ha i någon halvtimme i hopp om att det ska värka ännu bättre (står på att man ska ha i 2-3 minuter, men vafan!). Sen tänkte jag lägga mig i sängen och läsa ut boken. Kanske börja kolla på film ifall inte klockan blir för mycket.

Skriver kanske senare om jag har lust, eller imorgon.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0