Heeeey

Det känns lite smålustigt att det här ska föreställa min och Jeppes blogg, när det bara är jag som skriver. Haha. Han har skrivit ett inlägg hittills. Jeppe för fan! Kom igeeeeen dååååå! ;)

Sitter och dricker en kopp kaffe och ska snart göra något vettigt tänkte jag. Vädret klarnade upp såg jag precis. Soooool! Ska ut och gå en promenad sen tänkte jag. Sen ska jag ge mig på lite skoluppgifter, bl.a. historia och projektarbete. Senare ikväll runt sju tiden ska jag hem till Jeppe. Ska sova hos honom ikväll. Myyyyys. Sen imorgon ska jag leta praktikplats. Det börjar ju närma sig nu och jag har fortfarande inte hittat något. 3 veckor kvar nu så det börjar bli lite halvpanik. Men det ska nog lösa sig...

Jag fyller ju år om 2 veckor också. 19. Den mest meningslösa åldern tycker jag. Knappt värt att firas, haha. Men men, det ska bli kul ändå. En anledning till att träffa lite släkt och äta tårta!

Upptäckte en spindel inne på toan förut. Usch. Blir alltså att gå in till mormor och duscha sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0