20 år

Idag är det exakt 20 år sedan Jeppe föddes! <3 
Tycker alla ska ringa eller skicka sms till honom och gratta :)

Sitter i skolan och är extremt uttråkad. Går halvdag idag, började halv nio och slutar halv tolv. Funderar på att gå ett varv på stan sen och försöka hitta en praktikplats, kanske käka lunch också. Fräcka frökens sallad, så jävla go, så jävla värt!

Annars blir det imorgon, beroende på om Jeppe har tid att käka lunch med mig. Är ju inge kul att göra det själv på stan direkt och dom flesta jobbar och går i skolan och hinner oftast inte komma ifrån. Vi får se helt enkelt. Nu skriver jag bara för att skriva, bara för att fördriva tid. Har ju som sagt extremt tråkigt.

Ikväll kommer Jeppe hem till mig och då ska han få en liten "present" i förskott (den "riktiga" presenten ska han få på fredag, då har jag bokat honom hela kvällen!) Hoppas att han blir glad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0