Tidsfördriv

Snodde listan av Jenny (http://livboj.blogg.se

Du heter: Rebecka
Smeknamn: Becka
Låt som du när du är ledsen sörjer till: Eric Clapton - Tears in heaven
Vad tror folk om dig: Vet inte, beror på i vilket sammanhang vi träffas osv. Det är väl olika.
Stämmer det: Ibland kanske. Beror ju på vad man tror.
Vad får du oftast komplimanger för: Ögonen tror jag jag har hört flest gånger. Och benen.
Vad säger du för att imponera på någon: Ingenting. Eller alltså, försöker inte imponera, tycker det blir ytligt och på klistrat. 
Hur imponerar man på dig: Man är sig själv rakt av, är självsäker och lägger den ytliga skiten åt sidan. 
Brukar du skratta för dig själv: Haha ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Nu städar vi. Blir så fint så."
Var bor du: Norrköping
Trivs du där: Jodå
Äger du några Converse: Ett par. Knallrosa, haha.
Brukar du bli för full: Njae det händer inte speciellt ofta.
Är du allergisk mot något: Nej men jag misstänker tomater då det kliar som fan i gommen när jag äter det. Men det skiter jag i för jag gillar't! Haha!
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Riva av skolan en gång för alla
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer
Vem ringde du senast: Jenny blöja :D
Vad sa den du senast pratade med i telefon: Vi snackade om kvällen lite bara
Antal timmar sömn i natt: Ingen aning.
Sov du ensam: Nej.
Brukar du komma i tid: Oftast ja.
När mår du bra: När jag är med människor som jag tycker om.
När blev du fotad senast: Igår.
Hur känner du dig nu: Förkyld :(
Vanligast färg på dina kläder: Svart är väl färgen jag har mest av. Men annars är det blandat.
Vad tycker du om fötter: Är väl ingen favorit direkt, haha. 
Vad saknar du: Starkare vänskapsband som runnit ut i sanden på senaste tiden
Hade du en bra kväll igår: Ja absolut. Mys med Jeppe.
Favoritdryck på morgonen: Juice och kaffe.
Rakar du benen: Ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på när jag ska upp dagen efter.
Är du blyg: Det är jag väl ibland.
Sysslar du med någon idrott: Näe.
Vill du hellre ha mail än brev: Alltså... Jag saknar att få brev! Men mejl är ju självklart smidigare.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hoppas är väl bättre ord. Men spelar ingen roll för mig, har redan hittat min!
Har du spytt offentligt: Ja usch. Men länge sen nu. 
Är du nöjd med ditt liv: Ja!
Är du bortskämd: Kan hända ibland. Men var nog mer när man var mindre isåfall.
Vad gör du i morgon: Myser hemma hos Jenny blöja!
Vad är det värsta du vet: Öhm? Finns en hel del. Fördomar, rykten, småkryp...
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: Det beror på vad jag gör.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Ingen speciellt, vanliga människor hela bunten.
Vad längtar du till: Att gå ut skolan.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja absolut! 
Vad använder du för shampoo: Nivea intense repair
Vad är det finaste du fått: Kärlek.
Hur gammal är du: 19
Du samlar på: Skor! ;)
Gröna eller röda äpplen: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jeppe.
Gillar du golf: Näe.
Vilken tid gick du upp idag: Jag vet att jag vaknade 10 men jag kommer inte ihåg exakt när jag klev upp.
Har du sovit i din egen säng i natt: Näe i Jeppes lilla skitsäng. Tur att han ska köpa större snart, haha!
Har du strumpor på dig nu: Nej, strumpbyxor.
Är det okej att gråta: Absolut.
När grät du senast: Förra veckan någongång.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Förmodligen svimma.
Bär du glasögon eller linser: Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha, nej. 
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på.
Vill du gifta dig: Ja om det känns rätt.
Vill du ha barn: Ja.
Solar du ofta: Nej. Det händer ibland, men inte ofta.
Är du bra på att laga mat: När jag verkligen går in för det, ja. Tycker det är rätt kul.
Är du flygrädd: Nja, kan jag inte direkt påstå.
Hur vig är du: Jag vet inte, inte speciellt.
Är du musikalisk: Ingen aning faktiskt. Inte utforskat mig själv på den fronten. 
Vad dricker du helt när du är törstig: Vatten eller saft.
Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas.
Tycker du om sushi: Aldrig smakat.
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn.
Bor dina föräldrar tillsammans: NEJ.
Har du tandläkarskräck: Ja, usch!
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Mjo.
Senaste låten du hörde: Vet inte.


Det var allt från idag! Nu ska jag snart bege mig in till stan! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0